LANA TROTOVŠEK, violina in ANSAMBEL DISSONANCE
- 14,00 EUR REDNA CENA
- 13,00 EUR Upokojenec
- 11,00 EUR Invalidi
Organizator si zaradi višje sile pridržuje pravico spremeniti program in prireditev ali koncert odpovedati ali prestaviti.
- Odgovorni organizator in prodajalec
Narodni dom Maribor- Ulica kneza Koclja 9, 2000 Maribor
- +386 2 229 40 50
- [email protected]
- www.nd-mb.si/
1. koncert Komornega cikla 2022/2023
Spored:
Hugo Wolf: Italijanska serenada za godalni kvartet
Hugo Wolf: Intermezzo za godalni kvartet
***
Hugo Wolf / prir. Klemen Hvala: Koncert za violino in godalni kvartet v d-molu, op. 6
Ludwig van Beethoven: Sonata za violino in klavir št. 9 v A-duru, op. 47, »Kreutzerjeva sonata«, za godalni kvintet
Ensemble Dissonance sestavljajo glasbeniki iz vodilnih slovenskih glasbenih ustanov. Pod vodstvom violončelista Klemna Hvale sledijo poslanstvu, v središču katerega sta promocija in razvoj poglobljenih izvedb komorne glasbe v domačem glasbenem prostoru.
Zasedba sodeluje z vidnimi slovenskimi in svetovno priznanimi umetniki, kot so dirigent Marko Letonja, sopranistka Nika Gorič, pianist Fazil Say, kitarist Mak Grgić, violinista Dimitrij Sitkovecki in Antje Weithaas ter akordeonist Richard Galliano. Zasedba svoje delovanje razgrinja na številnih koncertih doma in v tujini, med začetne uspehe pa šteje nastop v zasedbi kvarteta na Festivalu Maribor 2016, ko so glasbeniki nastopili v večjem komornem sestavu pod vodstvom Nicolasa Altstaedta. Dissonance je medtem prerasel v fleksibilno zasedbo, ki sloni na izkušenih glasbenikih, ter se profiliral v eno vodilnih komornih zasedb v Sloveniji.
Ensemble Dissonance se bo pridružila violinistka Lana Trotovšek, lanska nagrajenka Prešernovega sklada in glasbenica z razvejano mednarodno kariero, ki se je leta 2012 začela z debitantskim nastopom z uglednim orkestrom Marijinega gledališča iz Sankt Peterburga pod vodstvom Valerija Gergieva. V reviji Strad so o njeni igri zapisali, da daje »pravi občutek žive intuitivne izvedbe«, skupno izvedbo z Ensemble Dissonance na lanskem Festivalu Ljubljana pa je kritik Marijan Zlobec pohvalil, češ da se »taka briljantna skupna igra ali muziciranje morda posreči enkrat samkrat«, njihovo izvedbo Kreutzerjeve sonate pa razglasil za najboljši komorni koncert festivala.